August 9, 2020
AUTOPADOVA SI PROGRAMUL SUZUKI HYGIENE
Pentru Suzuki si AUTO PADOVA, siguranța clienților și a partenerilor săi este la fel de importantă ca și calitatea produselor oferite. Partenerii Suzuki onoreaza și recunosc rolul important pe care îl au showroom-urile si service-urile în furnizarea de produse și servicii esențiale clienților și comunităților in care trăim. De aceea, în contextul epidemiologic actual, Suzuki a implementat la nivel național programul "Angajamentul Suzuki - Vizită în deplină siguranță". Acesta cuprinde o serie de directive pentru siguranța tuturor în showroom-uri si service-uri. Setul de reguli propus se bazează pe recomandările autoritatilor legate de distanțare socială, purtarea măștii în spațiile închise cât și de igienizare.
Noutăți în showroom-ul si service-ul nostru
Dorim să va asigurăm că si la nivel national, Partenerii Suzuki au implementat măsuri suplimentare de igienă și de siguranță sanitară. În cadrul locatiilor Suzuki, toți angajații dispun de echipament de protecție iar masurile de distantare sociala sunt respectate. Astfel, pentru limitarea răspândirii COVID-19 am pus la dispoziția clientilor birouri de informare dedicate, delimitatoare pentru distanța minima impusa și postere cu toate informațiile utile. Activitatea service-urilor Suzuki se desfasoara in deplina siguranta iar personalul din service este instruit cu privire la noile norme de securitate în muncă și a fost dotat cu mănuși, măști și viziere de protecție. Pentru limitarea cât mai mare a contactului direct cu personalul de service clientii pot beneficia de următoarele servicii: programari de service online sau programare telefonică. Iată câteva dintre măsurile de prevenție pe care le puteți regasi implementate in service-urile Suzuki: dezinfectarea la venirea și la plecarea din service a autovehiculelor, folosirea foliilor de protectie pentru scaune, cutii de viteze, frâna de mână și volan, asigurarea unei distante minime de siguranta de 1,5m intre persoanele prezente in aria service-ului, zonei de asteptare sau de livrare. În functie de solicitari si de gradul de incarcare zilnic, AUTO PADOVA va poate oferi si Serviciul de preluare și returnare autovehicul (Door-2-Door).
Desfasurarea sesiunilor de drive test
Pentru o siguranta sporita, fiecare autovehicul este pregătit pentru drive test prin dezinfectarea mânerelor, volanului, schimbătorului de viteze, atât la predare cât și la primire. In cadrul sesiunilor de testare masurile de protectie sunt respectate atat de personalul Suzuki cat si de client. Igienizarea suprafețelor folosite in mod curent Este asigurată o igienizare frecventă pentru a menține curățenia in locatiile Suzuki. Sunt stabilite linii directoare stricte pentru menținerea igienei complete a suprafetelor folosite in mod current, cum ar fi zona de vizualizare, evaluare a autovehiculului,parcarea, zona de discuții, biroul de receptie, zona de afișare a accesoriilor, zona vehicululelor de testare, zona de livrarea a autovehiculelor din showroom sau service. Protectia angajatilor nostri În cadrul locatiei AUTO PADOVA, toți angajații sunt instruiți cu privire la noile norme de securitate în muncă și dispun de echipament de protecție. Integrare digitala Partenerii Suzuki au optimizat procesul de achiziție al unui autovehicul, dezvoltând o serie nouă de servicii atât pentru vânzări cât și pentru departamentul de post vânzări. Astfel, clientii pot beneficia de o experiență de cumpărare online personalizată. Pentru a evita contactul fizic, clienții sunt încurajați să adopte toate mijloacele digitale, cum ar fi e-mail-urile, telefonul, apelurile video, utilizarea website-ului http://Autopadova.Suzuki.ro pentru a căuta și selecta modelele preferate.